Фото
20160901-finance1.jpg
http://finance.mnau.edu.ua/images/kafedra/20160901-finance1.jpg
20160901-finance3.jpg
http://finance.mnau.edu.ua/images/kafedra/20160901-finance3.jpg
20160901-finance4.jpg
http://finance.mnau.edu.ua/images/kafedra/20160901-finance4.jpg
20161125-finance3.jpg
http://finance.mnau.edu.ua/images/kafedra/20161125-finance3.jpg
20160901-finance5.jpg
http://finance.mnau.edu.ua/images/kafedra/20160901-finance5.jpg
20160901-finance6.jpg
http://finance.mnau.edu.ua/images/kafedra/20160901-finance6.jpg
20161125-finance2.jpg
http://finance.mnau.edu.ua/images/kafedra/20161125-finance2.jpg
20160901-finance7.jpg
http://finance.mnau.edu.ua/images/kafedra/20160901-finance7.jpg
20160901-finance2.jpg
http://finance.mnau.edu.ua/images/kafedra/20160901-finance2.jpg
20161125-finance1.jpg
http://finance.mnau.edu.ua/images/kafedra/20161125-finance1.jpg
Кожен, хто згадує своє навчання, пам'ятає вчителів, а не методи і прийоми. Учитель – серце системи освіти.
(Сідні Хук)
28 січня 2016 р. науково-педагогічні працівники кафедри фінансів і кредиту Миколаївського НАУ – Корабахіна А.Ю. та Нікуліна І.М. відвідали семінар на тему: «Об’єднання українських підприємств малого і середнього бізнесу у фруктовому та овочевому секторі на світових та внутрішніх ринках», який відбувся на базі Регіональної торгово-промислової палати Миколаївської області. Даний захід був присвячений презентації проекту, який фінансується Шведським агентством з питань міжнародного співробітництва та розвитку (SIDA) й Міжнародним торговим центром (ITC).
Мета проекту – вихід українських підприємств малого та середнього бізнесу в сфері плодоовочівництва трьох південних областей (Херсонської, Одеської та Миколаївської) на міжнародний і національний ринки за рахунок:
- розробки дорожньої карти;
- підвищення експортного потенціалу і конкурентоспроможності підприємств;
- укріплення потенціалу установ і організацій з підтримки розвитку підприємництва;
- налагодження комунікацій з потенційними клієнтами (покупцями продукції).
На семінарі були присутні представники провідних підприємств аграрного бізнесу Миколаївщини (овочеві компанії «С-Росток», «Agrofusion», фермерське господарство «Владам»), які визначили основні проблеми виходу на зовнішні ринки, інформаційного забезпечення підтримки підприємств малого і середнього бізнесу, якості підготовки персоналу і його готовність до інтеграційних процесів.
Загальна тривалість проекту – 4 роки (2016-2019 рр.).
ФОТОЗВІТ